zondag 23 oktober 2011

Happy Birthday


Vorige week was mijn man jarig, natuurlijk heb ik ook voor hem een kaartje gemaakt :)
Arno kijkt heel graag film en is ook wel een klusser.
Vandaar de combinatie van een gereedschapsachtergrondje(mal van boekenvoordeel) en een take/scene bord.(stempel van Sirius,Ready2stamp)
Deze stoere kerel is een Limited Edition van Nick Bantock.
Verder heb ik restpapier gebruikt en wat metaalfolie die natuurlijk door de Vagabond :) is gegaan.
Touwtje er omheen en ik vond dat de kaart klaar was!
Groetjes en een fijne zondag nog,
Irm

4 opmerkingen:

  1. echt een stoere mannenkaart, Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een stoere kaart, ik vind hem erg mooi Irm.
    Enne...nog gefeliciteerd!
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een gave stoere kaart geworden irma

    daar zal hij blij mee zijn

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Mannenkaartje Irm, dat vind ik altijd zo moeilijk. Zelfs voor mijn eigen mannetje maak ik gewoon een magnoliaatje hoor! hihi. Deze is lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm