zaterdag 23 juli 2011

New Home


Vandaag een kaartje gemaakt voor Michelle's vriend Jelle.
Onze schoonzoon heeft vorige week de sleutel gekregen van zijn nieuwe stulpje.
"Eerst maar eens op m'n eigen gaan wonen voordat we gaan samenwonen."
Het wordt een soort semi-samenwonen ;)
De stempel is volgens mij van Inky Expressions.
Ik heb papier gebruikt van de Sizzix blokjes,Little Sizzles.
Liggen hier al heel lang in de kast. Toch maar eens gaan opmaken.
Ik blijf steeds maar papier aan het kopen,
maar dat zullen jullie ongekend ook wel doen:)
Ook weer met de Copic Markers  ingekleurd en niet al te veel
embellishments gebruikt.
Bedankt voor het kijken en een fijn weekend!
Groetjes, Irm

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, en dat papier dat herken ik, eigenlijk heb ik ook genoeg en steeds zie ik toch weer papier wat ik mis;)
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n schattige kaart zeg en prachtig papier heb je gebruikt.
    Hihi ja ik herken dat ook hoor heb dozen en bakken vol papier en er komen er steeds weer meer bij!!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. papier ik heb helemaal niks

    nee genoeg hoor en soms komt er weer wat bij

    je kaartje is super leuk geworden

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi geworden, Irm, leuke stempel en mooie kleuren combinatie!!
    bedankt voor de leuke reactie op mijn blog!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ben eens even gaan surfen op je blog, meis wat maak je leuke dingen.
    Die bloemenspies is helemaal het einde die ga ik onthouden.

    @ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en je hebt er een volger bij !!!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm