zondag 17 april 2011

Art Specially Beurs Zeist






Make & Take bij Paulien
Tag gemaakt
Onze aankopen
 Het was ontzettend druk zoals jullie op de foto's kunnen zien,
maar wel ontzettend leuk!
Michelle en ik hebben eerst een rondje gedaan en de dingen,
die we heel graag wilden hebben meteen gekocht..
Daarna op het gemakje overal gekeken en ideeën op gedaan..
En zo nu en dan nog iets gekocht..
Tussendoor nog iets gegeten en gedronken en daarna naar boven gegaan
waar de make&take's waren..
Maar ook daar was het druk..
Uiteindelijk bij Paulien aangeschoven en een leuke Tag gemaakt..
Om 18.15 uur waren we weer thuis, moe,maar voldaan..
Fijne zondag nog!
Groetjes, Irm

5 opmerkingen:

  1. Wij zijn vandaag geweest.
    Het was gezellig druk en ik heb schandalig veel gekocht(foto komt nog op mijn blog).
    Lekker hoor !
    Lia en ik hebben de workshop bij Liesbeth Fidder gedaan, met de meltingpot.
    Leuk om een keertje te doen en we hebben er een mooie tag aan over gehouden.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gisteren ook geweest en vondt het ook een leuke beurs en heb eigelijk veel te veel gekocht kan voorlopig vooruit

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke spullen hebben jullie weergekocht

    daar kan je heel wat leuks mee maken

    en het was zeker erg druk zo te zien dat is altijd wat minder he maargezellig heb je het dus wel gehad

    veel plezier met alles gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Irm, vond het ook erg leuk jullie weer gezien, gesproken en aan het werk te zetten bij mij aan de workshoptafel, De foto die je van mij gemaakt heb is niet echt verkeerd (LOL!
    heb er al eens minder florissant uitgezien;-)
    Mag ik 'm ook op mijn blog plaatsen, met 1 of 2 andere die je hebt gemaakt?
    Zal ook naar jouw blog verwijzen...deal?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke Tag zeg weer een ideetje,
    ga hem zeker een keer maken.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm