woensdag 9 maart 2011

Secretive Tilda


Ik heb net mijn ouders uitgezwaaid,ze zijn weer gezellig een paar dagen in het Zeeuwse geweest..
En wat hebben wij geboft met het weer!
Vanochtend regende het hier een paar druppels,maar nu schijnt het voorjaarszonnetje weer heerlijk..
Deze kaart heb ik in etappes gemaakt,kreeg 'm maar niet af :)
Ik wilde natuurlijk niet de hele tijd in hobbyland zijn gedurende de tijd dat mam en pap hier waren.
Maar nu is tie klaar ;
Heb het papier van Graphic 45 (Le Romantique en Once Upon a Time Collection) gebruikt..
De grote vlinder is van de lentekit..
Bedankt weer voor het kijken..
Groetjes, Irm

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje!
    En wat een prachtig papier heb je gebruikt!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schattig kaartje, en zo mooi ingekleurd, dat heb ik nou nooit echt onder de knie gekregen, die copics. Maar ik vind het prachtig.
    Je vlinder ach, wat vind ik die mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje! Super ingekleurd, en prachtig papier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje!
Ik vind het erg leuk als je een reactie op mijn blog achterlaat!!!
Liefs, Irm